duitnow e wallet casino Zastosowanie systemu KALER w restauracji, barze, kawiarnii - HoReCa
Kaler
Kaler podnosi standard usług

Pon.-pt. 8:00-17:00

(24) 264 77 33

Poznaj naszą markę na stronie Kaler

Lokale gastronomiczne (branża HoReCa)

Restauracja, bar, pub, pizzeria, kręgielnia, kasyno

system przyzywowy

Popraw jakość obsługi klienta

Kaler to bezprzewodowy system przywoławczy, dzięki któremu w szybki sposób można wezwać kelnera. Działanie systemu jest bardzo proste i przyjazne w użytkowaniu. Po naciśnięciu bezprzewodowego przycisku przez klienta, kelner otrzymuje komunikat na „zegarek – pager” lub tablicę informacyjną LED o konieczności podejścia do danego stolika. Zdarza się, że klienci mają problem w jaki stosowny sposób zawołać kelnera. Drugim spotykanym problemem w zatłoczonej restauracji jest zauważenie przez kelnera potrzeby podejścia do stolika. System Kaler eliminuje te problemy poprzez jedno wciśnięcie przycisku. Specjalny przycisk posiada opcje zawołania kelnera, prośbę o rachunek oraz anulowania. Korzyścią tego jest wiedza kelnera czy dany posiłek jest zakończony, czy dalej kontynuowany.


Estetyczny i uniwersalny stojak na przycisk wielofunkcyjny. Posiada miejsce na prezentację materiałów marketingowych. Świetnie sprawdza się na restauracyjnym stole.

Zadowolenie klienta, to zysk dla twojej firmy

System pozwala zaoszczędzić czas zarówno kelnera jak i konsumenta. Co w dłuższej perspektywie zwiększa ilość obsługiwanych klientów oraz ich zadowolenie. Kaler umożliwia zarządzanie czasem, kiedy klienci długo zastanawiają się nad wyborem posiłku, a obsługa w tym czasie może wykonywać inne czynności. System pozwala przypisać danemu kelnerowi konkretne stoliki do obsługi. Dołączone oprogramowanie daje możliwość analizy długości trwania podejścia kelnera do stolika od momentu przyciśnięcia Kalera. Eliminuje sytuacje skrępowania klientów długim zastanawianiem się nad wyborem posiłku. Kaler gwarantuje wysoką jakość zadowolenia klienta, co wzmacnia wizerunek firmy.


Przykład z wyświetlaczem GEN-910. Klient siedzący przy stoliku nr 3 prosi o rachunek – na wyświetlaczu pojawia się komunikat „Stolik 3 $”, symbol „$” oznacza prośbę o rachunek.

Przykład z wyświetlaczem GEN-99.
Klient siedzący przy stoliku nr 3 prosi kelnera o przybycie. Symbolizowane jest to miganiem numeru stolika z którego nastąpiło wywołanie. Prośba o rachunek symbolizowana jest ciągłym wyświetlaniem numeru stolika.

Czy znasz już System Powiadamiania Klientów?

System powiadamiania klientów

System Powiadamiania Klientów, jest częścią bezprzewodowego systemu przywoławczego. Najprostszy system składa się z nadajnika, pagerów oraz 12-portowej ładowarki. System ten można w dowolnym momencie rozbudować o dodatkowe urządzenia. Dowiedz się więcej.

Zobacz także:

Serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. zamknij